За да отворите нов билет за поддршка кој ќе можат да го гледаат сите членови на проектот:
- Се најавувате со вашата електронска пошта и лозинка на клиентскиот портал;
- Во главното мени го бирате линкот „Проекти“;
- Од табелата со проекти го избирате проектот за кој сакате да отворите билет за поддршка;
- Од менито за проектот избирате „Билети“;
- Кликнете на копчето “ОТВОРИ БИЛЕТ” за да отворите нов билет.
- Пополнете го формуларот за нов билет:
- Внесете предмет (наслов) на билетот;
- Изберете оддел на кој сакате да го насочите билетот од листата на понудени одговори;
- Изберете приоритет на билетот (пр. низок, среден или висок);
- Изберете услуга од понудените опции;
- Внесете содржина на билетот;
- Прикачете датотека/и (слика, документ, видео итн.), на копчето „+“ може да додадете повеќе полиња за прикачување повеќе датотеки;
- Зачувајте, потврдете и испратете го билетот;