- Најавете се со вашето корисничко име и лозинка на клиентскиот панел;
- Кликнете на полето “Поддршка” во главното мени, за да пристапите до системот за подршка (Service desk). Системот за подршка (Service desk) ви овозможува отварање и следење на моменталната состојба на вашите билети.
- Кликнете на копчето “ОТВОРИ БИЛЕТ” за да отворите нов билет.
- Пополнете го формуларот за нов билет:
- Внесете предмет (наслов) на билетот;
- Изберете оддел на кој сакате да го насочите билетот од листата на понудени одговори;
- Изберете приоритет на билетот (пр. низок, среден или висок);
- Изберете услуга од понудените опции;
- Внесете содржина на билетот;
- Прикачете датотека/и (слика, документ, видео итн.), на копчето „+“ може да додадете повеќе полиња за прикачување повеќе датотеки;
- Зачувајте, потврдете и испратете го билетот;