Како да отворан нов билет за поддршка на ниво на корисник?

Постапката за да креирате нов билет за поддршка е:

  1. Најавете се со вашето корисничко име и лозинка на клиентскиот панел;

  2. Кликнете на полето “Поддршка” во главното мени, за да пристапите до системот за подршка (Service desk). Системот за подршка (Service desk) ви овозможува отварање и следење на моменталната состојба на вашите билети.



  3. Кликнете на копчето “ОТВОРИ БИЛЕТ” за да отворите нов билет.

  4. Пополнете го формуларот за нов билет:

  1. Внесете предмет (наслов) на билетот;
  2. Изберете оддел на кој сакате да го насочите билетот од листата на понудени одговори;
  3. Изберете приоритет на билетот (пр. низок, среден или висок);
  4. Изберете услуга од понудените опции;
  5. Внесете содржина на билетот;
  6. Прикачете датотека/и (слика, документ, видео итн.), на копчето „+“ може да додадете повеќе полиња за прикачување повеќе датотеки;
  7. Зачувајте, потврдете и испратете го билетот;

Дали го најдовте овој напис корисен?